Konco-Konco!!!

Friday, November 18, 2011

TERIMA KASIH....!!!!!


Alhamdullillah, selepas 3 tahun (suku) berhempas pulas di UniKL, akhirnya tamatlah perjalanan saya disini (harap2laa..).  Sekarang tibalah masa untuk meneruskan perjalanan yang lebih jauh lagi demi mengejar cita-cita (insyaALLAH..).

Sebelum meneruskan perjalanan, saya ingin singgah disini sebentar untuk mengucapkan ribuan Terima Kasih kepada semua yang menyokong saya sepanjang perjalanan aku di UniKL. 

Paling utama sekali adalah ahli Keluarga yang banyak membantu dari segi sokongan moral dan keWANGan, begitu juga kepada para pensyarah seperti En. Rafidei Mohamad, En. Zaky Qursany, Mr. M, Madam Yoi, Mdm Suzy dan semua yang pernah mengajar, mendidik dan membimbing saya sepanjang belajar di UNIKL.

Tidak lupa juga kepada semua kawan-kawan yang banyak membantu dan membimbing saya untuk siapkan Projek Akhir Tahun (FYP) ini.  Terutama sekali kepada Silmi Izzuan Simi, Nik Aslam dan Muzzammil Jamaluddin yang sentiasa dihujani oleh soalan-soalan drpd saya tidak kira siang-malam... hehe...

Akhir sekali Terima Kasih juga kepada rakan-rakan di FACEBOOK yang "Rela dalam Paksaan" membaca segala luahan perasaan saya, keTENSIONan saya, kePROBLEMan saya... (nak wat cane?? dah FB sepanjang masa tanya aku "what's on your mind?")

Sudilah kiranya menyaksikan ANIMASI PERTAMA yang terhuduh dariku... TRIMAS!!!

No comments: