Konco-Konco!!!

Sunday, November 13, 2011

SELAMAT BERJAYA/GOOD LUCK!!!

Esok, Isnin, 14 November 2011 bersamaan dengan 17 Zulhijjah 1432 Hijrah.

Merupakan tarikh keramat yang amat penting kepada pelajar yang berumur 17 tahun kerana esok adalah Hari Peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM), saya mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan Selamat Berjaya kepada semua calon SPM yang bakal menduduki peperiksaan esok.  Diharap dapat menjawab kesemua soalan dengan tenang.  Jangan lupa baca doa sebelum, ketika dan selepas menjawab soalan, InsyaALLAH akan terhindar daripada sebarang gangguan.  Saya juga ingin mengucapkan SELAMAT BERJAYA kepada adik saya NUR AKMAL ASRAF yang juga akan menduduki SPM esok hari.

Selain daripada calon SPM, esok juga merupakan tarikh yang teramat penting kepada satu lagi golongan.... iaitu pelajar Diploma In Animation UniKL MIIT, kerana esok merupakan pembentangan terakhir (Final Presentation) oleh pelajar animasi untuk membentangkan Projek Akhir Tahun (Final Year Project) kami.  Pembentangan akan diadili oleh pensyarah-pensyarah animasi UniKL dan juga beberapa orang dari pihak industri (SERAMMM NII~~~~).

Oleh yang demikian, saya juga ingin mengucap SELAMAT BERJAYA kepada semua pelajar-pelajar animasi yang akan membuat pembentangan terakhir mereka pada esok hari (terutama pada diri saya sendiri).  Setelah 3 tahun bertungkus-lumus, akhirnya kini tibalah masa untuk kita tunjukkan kebolehan kita (yang tidak seberapa ini....).  Semoga segala perancangan kita berjalan dengan lancar tanpa sebarang gangguan.... INSYAALLAH!!!

*note: To all lecturers and industrial people... please be gently to us.  hehehe... (harapan laa nk gentle...)  =D

Sokonglah Industri Hiburan Tempatan

No comments: