Konco-Konco!!!

Saturday, September 5, 2009

Sama Tapi Tak Serupa!!!

Hai warga Animasi semua? Apa khabar? Maaflah kerana sudah lama tidak kemaskini blog animasi ini, agak sibuk la dengan assignment yang datang bertubi-tubi dan kelembapan internet dirumah saya juaga merupakan salah satu faktor saya tidak kemaskini blog ini sekian lama.

Hari ini saya hendak berkongsikan hasil kerja terbaru saya untuk subject Colour and Media 1 iaitu Vector Art. Adobe Illustrator merupakan media yang saya gunakan untuk buat Vector Art ini.



Haha.. inilah hasil vector art saya, memang buruk kerana ini kali pertama saya belajar buat vector dan kali pertama menggunakan adobe illustrator tetapi saya berjanji pada diri saya sendiri yang saya akan sentiasa berlatih untuk memperbaiki vector saya ini. Sila berikan respon yang membina kepada saya untuk saya lebih maju lagi. Sekian, Terima Kasih.

Penghargaan kepada :Nizzam Baharuddin (jejaka dalam gambar)

3 comments:

Blogger Picisan said...

shaun gonzalez II!!!!! terbaek wok...hehehee

Nizzam Baharuddin said...

hahahehehihi

Unknown said...

haha.. berblogging la ko lepas nih. kekeke...